IRODAVEZETŐ MUNKATÁRSAT KERESÜNK

A Traumaközpont 2018-ban jött létre és indulása óta kiemelten fontos feladatának tekinti a hátrányos helyzetű vagy előítélettel kezelt társadalmi csoportokhoz tartozók ellátását, illetve olyan traumát átélt személyek rehabilitációját, akiknek az anyagi vagy társadalmi helyzete nem teszi lehetővé a szakszerű, folyamatos segítséghez való hozzáférést. A szervezet céljai között szerepel még, hogy a foglalkozásuk során traumatizált személyekkel dolgozókat, illetve velük kapcsolatba kerülőket érzékenyíti és felkészíti a klienseikkel, illetve munkatársaikkal való együttműködés traumához köthető speciális aspektusaira.

A Traumaközpont Közhasznú Nonprofit Kft. teljes állású (de minimum heti 30 óra) irodavezetőt keres határozott időre, aki az iroda lelke, az adminisztráció motorja, aki közvetít a vezető és a csapat között, az ügyvezető támasza, a csapatnak pedig biztonságot nyújt, aki pro-aktív és kezdeményező. 

Az irodavezető fő feladatai:

    1. Általános napi teendők: megadott és általános adminisztrációs feladatok zökkenőmentes ellátása, hivatali és postai ügyintézés, szervezeti dokumentumok rendben tartása, levelezés, beszerzés stb.
    2. Vezetői asszisztensi feladatok: az éves működési terv vezetése, vezetői és közös naptár kezelése és frissítése, narratív és havi jelentések összeállítása, kimutatások, táblázatok készítése, folyó ügyek precíz utánkövetése, emlékeztetők készítése, értekezletek szervezése, jegyzetkészítés stb.
    3. Pénzügyi ügyintézés: számlázás (Billingo), számlák nyilvántartása, kapcsolattartás a könyvelővel, pénzügyi kimutatások összeállítása, havi költségvetési jelentés készítése, költségvetési monitoring, utalások előkészítése stb. pályázatok elszámolása
    4. Személyügyi feladatok: álláskiírások, új kollégák felvételének előkészítése, megszervezése, adminisztrációja; szerződések előkészítése, kezelése, archiválása, havi elszámolások
    5. Traumaközpont alaptevékenységével kapcsolatos feladatok
      1. A Traumaközpontba bejelentkező kliensek ügyintézése, várólista menedzselése, nyilvántartó szoftver kezelése
      2. A Traumaközpont képzéseinek szervezése: képzések meghirdetése, megszervezése, lebonyolítása, kommunikációja, 
    6. Kommunikációs feladatok: a Traumaközpont honlapjának karbantartás, Facebook oldal menedzselése, Podcast epizódok feltöltése etc. 

A jelentkezéshez szükséges tudás:

  • Angol nyelv magas szintű ismerete,
  • Jó helyesírás, jó íráskészség,
  • Digitális alapismeretek: Google for Nonprofits: Docs, Sheets, Forms; Canva, Facebook, LinkedIn. 

A pozíció betöltéséhez szükséges készségek, kompetenciák: 

  • Precíz, pontos munkavégzés, 
  • Hatékonyság, 
  • Megbízhatóság,
  • Jó feladatmegoldó készség.

A jelentkezésnél előnyt jelent:

  • Jártasság közösségi médiában,
  • Orosz/ukrán nyelvtudás.

Munkafeltételek:

  • Határozott idejű teljes állás, de minimum heti 30 óra (jelenleg 2023. június 30-ig), sikeres együttműködés esetén hosszabbítható,
  • Kisgyerekbarát munkahely, rugalmas, hibrid munkavégzés,
  • A munkavégzés fő nyelve magyar, de minimum középfokú angol nyelvtudásra is szükség van.
  • Fizetés: havi bruttó 500.000 Ft, cafeteria és egyéb juttatások nincsenek

Jelentkezés:

Jelentkezni az alábbi formanyomtatvány kitöltésével lehet:

https://forms.gle/9wbcQHb4MunA6Vfb9

Jelentkezési határidő: 2022. november 16. éjfélig

Értesítés továbbjutásról a 2. Fordulóba és írásbeli feladatok: 2022. november 17.

Második forduló írásbeli feladatok határideje: 2022. november 21. reggel 9:00 óra (!) 

Értesítés szóbeli fordulóba jutásról: 2022. november 22. 

Szóbeli interjúk: 2022. november 23-24. között

Döntés: 2022. november 25. 

Kezdés: 2022. december 1.

Minden jelentkezőnek küldünk visszajelzést. Ha a jelentkezési határidő lezárultát követő egy héten belül nem kap értesítést, ezt az info@traumakozpont.hu email címen jelezheti. 

A kiválasztás több fordulóban történik. Az első fordulóban egy próbafeladat megoldására kérjük a jelentkezőket. A második fordulóban kerül sor a személyes interjúra. A munkakör a jelentkezés lezárultával azonnal betölthető.

Az irodavezető személyét ilyennek képzeljük: https://www.hrportal.hu/hr/az-iroda-lelke–az-adminisztracio-motorja—milyen-a-jo-irodavezeto-20201030.html

Szeretné munkánkat közelebbről is megismerni?

Híreinkről, eseményeinkről és aktuális képzéseinkről havi hírlevelet küldünk feliratkozóinknak!