IRODAVEZETŐ MUNKATÁRSAT KERESÜNK
A Traumaközpont 2018-ban jött létre és indulása óta kiemelten fontos feladatának tekinti a hátrányos helyzetű vagy előítélettel kezelt társadalmi csoportokhoz tartozók ellátását, illetve olyan traumát átélt személyek rehabilitációját, akiknek az anyagi vagy társadalmi helyzete nem teszi lehetővé a szakszerű, folyamatos segítséghez való hozzáférést. A szervezet céljai között szerepel még, hogy a foglalkozásuk során traumatizált személyekkel dolgozókat, illetve velük kapcsolatba kerülőket érzékenyíti és felkészíti a klienseikkel, illetve munkatársaikkal való együttműködés traumához köthető speciális aspektusaira.
A Traumaközpont Közhasznú Nonprofit Kft. teljes állású (de minimum heti 30 óra) irodavezetőt keres határozott időre, aki az iroda lelke, az adminisztráció motorja, aki közvetít a vezető és a csapat között, az ügyvezető támasza, a csapatnak pedig biztonságot nyújt, aki pro-aktív és kezdeményező.
Az irodavezető fő feladatai:
- Általános napi teendők: megadott és általános adminisztrációs feladatok zökkenőmentes ellátása, hivatali és postai ügyintézés, szervezeti dokumentumok rendben tartása, levelezés, beszerzés stb.
- Vezetői asszisztensi feladatok: az éves működési terv vezetése, vezetői és közös naptár kezelése és frissítése, narratív és havi jelentések összeállítása, kimutatások, táblázatok készítése, folyó ügyek precíz utánkövetése, emlékeztetők készítése, értekezletek szervezése, jegyzetkészítés stb.
- Pénzügyi ügyintézés: számlázás (Billingo), számlák nyilvántartása, kapcsolattartás a könyvelővel, pénzügyi kimutatások összeállítása, havi költségvetési jelentés készítése, költségvetési monitoring, utalások előkészítése stb. pályázatok elszámolása
- Személyügyi feladatok: álláskiírások, új kollégák felvételének előkészítése, megszervezése, adminisztrációja; szerződések előkészítése, kezelése, archiválása, havi elszámolások
- Traumaközpont alaptevékenységével kapcsolatos feladatok:
- A Traumaközpontba bejelentkező kliensek ügyintézése, várólista menedzselése, nyilvántartó szoftver kezelése
- A Traumaközpont képzéseinek szervezése: képzések meghirdetése, megszervezése, lebonyolítása, kommunikációja,
- Kommunikációs feladatok: a Traumaközpont honlapjának karbantartás, Facebook oldal menedzselése, Podcast epizódok feltöltése etc.
A jelentkezéshez szükséges tudás:
- Angol nyelv magas szintű ismerete,
- Jó helyesírás, jó íráskészség,
- Digitális alapismeretek: Google for Nonprofits: Docs, Sheets, Forms; Canva, Facebook, LinkedIn.
A pozíció betöltéséhez szükséges készségek, kompetenciák:
- Precíz, pontos munkavégzés,
- Hatékonyság,
- Megbízhatóság,
- Jó feladatmegoldó készség.
A jelentkezésnél előnyt jelent:
- Jártasság közösségi médiában,
- Orosz/ukrán nyelvtudás.
Munkafeltételek:
- Határozott idejű teljes állás, de minimum heti 30 óra (jelenleg 2023. június 30-ig), sikeres együttműködés esetén hosszabbítható,
- Kisgyerekbarát munkahely, rugalmas, hibrid munkavégzés,
- A munkavégzés fő nyelve magyar, de minimum középfokú angol nyelvtudásra is szükség van.
- Fizetés: havi bruttó 500.000 Ft, cafeteria és egyéb juttatások nincsenek.
Jelentkezés:
Jelentkezni az alábbi formanyomtatvány kitöltésével lehet:
https://forms.gle/9wbcQHb4MunA6Vfb9
Jelentkezési határidő: 2022. november 16. éjfélig
Értesítés továbbjutásról a 2. Fordulóba és írásbeli feladatok: 2022. november 17.
Második forduló írásbeli feladatok határideje: 2022. november 21. reggel 9:00 óra (!)
Értesítés szóbeli fordulóba jutásról: 2022. november 22.
Szóbeli interjúk: 2022. november 23-24. között
Döntés: 2022. november 25.
Kezdés: 2022. december 1.
Minden jelentkezőnek küldünk visszajelzést. Ha a jelentkezési határidő lezárultát követő egy héten belül nem kap értesítést, ezt az info@traumakozpont.hu email címen jelezheti.
A kiválasztás több fordulóban történik. Az első fordulóban egy próbafeladat megoldására kérjük a jelentkezőket. A második fordulóban kerül sor a személyes interjúra. A munkakör a jelentkezés lezárultával azonnal betölthető.
Az irodavezető személyét ilyennek képzeljük: https://www.hrportal.hu/hr/az-iroda-lelke–az-adminisztracio-motorja—milyen-a-jo-irodavezeto-20201030.html